Grote meerwaarde
"De voorstellingen waren geweldig en Theo had prima plaatsen geregeld. Tijdens de verschillende stadswandelingen vertelde Theo veel over Letland, Riga en de geschiedenis van de stad. De gearrangeerde ontmoeting met een inwoner van Letland die bereidwillig en vriendelijk alle vragen beantwoordde had een grote meerwaarde. Het uitwaaien op het strand van Jurmala was heerlijk en leverde prachtige herinneringen aan de kust van Letland op."
Astrid Waals – a.waals@waals-advocaat.nl
Ballet & Opera
"Weer even helemaal weg geweest met Theo, dit keer Riga in de winter, een speciale ervaring. Dan ook nog de ballet uitvoeringen en de opera, wat geweldig allemaal! Nog niet zo lang geleden in Riga geweest is helemaal niet erg als je met Theo gaat, hij laat je weer nieuwe dingen zien. Het was geweldig, Theo weer bedankt en ik verheug me al weer op de volgende reis met je."
Riet Bunt – riet@buntmeditation.nl
Vaart erin
"Wat hadden we een prachtige reis naar Riga. Theo is een geweldige gids. Hij is accuraat, punctueel, houdt de vaart erin en blijft vriendelijk, zorgzaam en gezellig. Hij weet veel te vertellen in korte tijd. Lekker bondig en interessant. Daar houd ik van. Absoluut een aanrader, de reis en de leider ook!!!"
Wies & Louise Groenevelt – lmgroenevelt@hotmail.com
Ambiance overweldigend
"Wij hadden twee ballet- en één operavoorstelling geboekt. Kaartjes waren opvallend goedkoop, voor de allerbeste plaatsen betaal je 'n schijntje! Alleen al de hele ambiance in het concertgebouw was overweldigend want de zalen zijn prachtig. Bij ons in Nederland is opera en ballet vaak een elitaire aangelegenheid maar daar is cultuur veel meer geintegreerd in opvoeding en samenleving, waardoor de sfeer veel meer ontspannen en gemakkelijk is, niet poepsjiek dus, heerlijk! In de ochtenden kregen we een rondleiding door de stad en gingen we koffiedrinken en lunchen in authentieke en originele restaurantjes die je zelf anders nooit gevonden zou hebben. Omdat Theo een echte Bourgondiër is hebben wij veel streekgerechten en taarten kunnen proeven daarmee was het meteen een culinaire reis! Theo houdt van tempo en daardoor hebben we heel veel gezien en gedaan. Omdat hij zo enthousiast en beeldend vertelt over de geschiedenis vergeet je de prachtige verhalen nooit meer."
Linda Vreeswijk – fabenlin@gmail.com
Bevlogen geschiedenis
"Het hotel lag zeer centraal, alles op loopafstand. Overdag wandelingen door de stad en tips voor museumbezoek of een gezellige kerstmarkt en ‘s avonds naar de voorstellingen. En na afloop nazit in een grote ‘salon’ in ons hotel. Kortom, opnieuw is deze reis een aanrader. Theo weet heel veel over de bewogen geschiedenis van Letland."
Tanja de Wit – tdw1949@gmail.com
Aanrader!
"Voor de tweede keer deze opera/balletreis naar Riga genaakt met Theo. Het was weer geweldig! Door het Zwaan-kleef-aan effect van Grensloos Effect gingen er deze keer nog 6 kennissen en vriendinnen van mij mee. Ook de andere groepsleden pasten prima bij elkaar. Kortom, opnieuw is deze reis een aanrader."
Andre van Leeuwen, Gouda
Kwaliteit
''Wat hebben wij weer genoten van deze mooie Riga-reis. Je weet, wij gaan voor kwaliteit. En daarom gaan we met jou op reis. Tot april in Japan."