HOME » RECENSIES (en foto's) RIGA (opera/balletreis)

RECENSIES RIGA (opera / ballet reis)

Reactie plaatsen

Reacties

Riet Bunt
4 maanden geleden

Weer even helemaal weg geweest met Theo, dit keer Riga in de winter, een speciale ervaring. Dan ook nog de ballet uitvoeringen en de opera, wat geweldig allemaal!
Nog niet zo lang geleden in Riga geweest is helemaal niet erg als je met Theo gaat, hij laat je weer nieuwe dingen zien. Het was geweldig, Theo weer bedankt en ik verheug me al weer op de volgende reis met je.

Louise Groenevelt
4 maanden geleden

Wat hadden we een prachtige reis naar Riga. Theo is een geweldige gids.
Hij is accuraat, punctueel, houdt de vaart erin en blijft vriendelijk, zorgzaam en gezellig.
Hij weet veel te vertellen in korte tijd. Lekker bondig en interessant. Daar houd ik van.
Absoluut een aanrader, de reis en de leider ook!!!
Wies.

Linda Vreeswijk
4 maanden geleden

De opera/ballet reis naar Riga was in één woord prachtig!⭐️✨💫 Wij hadden twee ballet- en één operavoorstelling geboekt. Kaartjes waren opvallend goedkoop, voor de allerbeste plaatsen betaal je 'n schijntje! Alleen al de hele ambiance in het concertgebouw was overweldigend want de zalen zijn prachtig. Bij ons in Nederland is opera en ballet vaak een elitaire aangelegenheid maar daar is cultuur veel meer geintegreerd in opvoeding en samenleving, waardoor de sfeer veel meer ontspannen en gemakkelijk is, niet poepsjiek dus, heerlijk! In de ochtenden kregen we een rondleiding door de stad en gingen we koffiedrinken en lunchen in authentieke en originele restaurantjes die je zelf anders nooit gevonden zou hebben. Omdat Theo een echte Bourgondiër is hebben wij veel streekgerechten en taarten kunnen proeven daarmee was het meteen een culinaire reis! Ons hotel (Hestia Hotel Jugend) was heel goed en het ontbijt zeer uitgebreid, we konden makkelijk alles te voet doen. We zijn op maandag nog met de trein naar Jurmala gegaan voor een overheerlijke lunch en frisse strandwandeling. Theo houdt van tempo en daardoor hebben we heel veel gezien en gedaan. Omdat hij zo enthousiast en beeldend vertelt over de geschiedenis vergeet je de prachtige verhalen nooit meer. De sfeer in de groep was hartelijk en gezellig, veel gelachen. Je voelt je meteen thuis en opgenomen in de groep. Het was dus echt Grensloos Genieten bij Theo, heb alweer geboekt voor de Riga-reis van volgend jaar!

Tanja de Wit
4 maanden geleden

Wat een geweldige trip! Overdag wandelen door prachtig Riga en bijna iedere avond naar een klassiek ballet (Doornroosje en het Zwanenmeer) en de opera ‘La Rondine’ van Puccini en La Traviata van Verdi in het mooie Operahuis. Theo had de reis tiptop georganiseerd en weet heel veel over Riga en de geschiedenis van Letland. Ook nog eens een leuke groep, kortom een aanrader!!!